1. Den Nordiske Modstandsbevægelse

Nordiske modstandsbevægelse

  • Ved at besøge vores hjemmeside accepterer du dele af vores Datapolitik
  • Ja, det er i orden
  • Nej, jeg accepterer det ikke
  • Jeg vil læse mere
  • Jeg er ligeglad (Ja)
Den Nordiske Modstandsbevægelses rede 2 har i den forgange uge samlet affald og afleveret det hos de ansvarshavende. Aktionen sker som en del af den ansvarlighed og det værn af naturen der står beskrevet i punkt 6 af Vores Vej.  Kampgrupperne havde samlet sig i udvalgte områder landet over, hvor de samlede det skrald og affald op, som uansvarlige mennesker har smidt i naturen, på strandene, i skovene, langs vejene og i byerne. Plastik, flamingo, forskellige indpakninger og cigaretskodder var det der fyldte mest i sækkene, da dagen var omme. Da det er landets politikere der har ansvaret for at føre en ansvarlig politik, som sikrer et bæredygtigt samfund som ikke hæver sig over en tilsvinet og nedprioriteret natur, har Den Nordiske Modstandsbevægelse afleveret det indsamlede affald hos de ansvarshavende. Der er afleveret affald til både rådhuse og til politikeres private bopæle. Den Nordiske Modstandsbevægelse accepterer ikke at vores natur bliver nedprioriteret af uduel
Efter den vellykkede demonstration i Stockholm den 1. maj samledes deltagerne sammen med andre medlemmer fredag aften. Weekendens konferencier, Lukas Lindgren, gennemgik reglerne og præsenterede aftenens program. Som weekendens første taler trådte organisationens karismatiske leder Fredrik Vejdeland op på scenen. Under foredraget fortalte han blandt andet om Modstandsbevægelsens målsætninger og strategier for 2026, eksempelvis talte han om deltagelsen i efterårets rigsdagsvalg. Under sin tale kritiserede han også det zionistiske rigsdagsparti Sverigedemokraterne, som på ingen måde sætter svenskerne først. Herefter blev afsnit 3 af vloggen Vejdeland vist for første gang. Også her blev valgkampen og parolen “Svenskerne først” taget op. Da premieren var afsluttet, var aftenen blevet sen, hvilket betød, at man gik til ro, eftersom alle skulle tidligt op – der stod meget på programmet den følgende dag. Lørdagen begyndte med en solid morgenmad bestående af havregrød og kogte
Den Nordiske Modstandsbevægelse Organisationsdage Sverige
I dag, på arbejderbevægelsens dag, kan det offentliggøres, at Den Nordiske Modstandsbevægelses svenske gren opstiller til efterårets riksdagsvalg. Både organisationens leder, Fredrik Vejdeland, og det svenske rigsrådsmedlem, Pär Öberg vil være opstillet som valgbare kandidater. Parolen for den svenske valgkamp bliver, Svenskerne først. Dette motto burde man mene er en selvfølge i Sverige, men faktum er, at der i dag ikke findes noget parti i rigsdagen, der fører denne linje. I modsætning til samtlige etablerede politikere har Den Nordiske Modstandsbevægelse og vores kandidater tydeligt vist, at vi står fast ved vores ord og vores principper, uanset hvad det koster i form af personlige ofre. Ikke engang en gennemført politisk motiveret terrorstempling har fået os til at tie eller afvige fra det, vi altid har stået for.
Aktivister fra Modstandsbevægelsen gennemførte i weekenden en offentlig flyvebladsuddeling i Horsens by. De handlende på Horsens gågade var både interesserede og snakkelystne. Det blev derfor til flere gode samtaler med både tilhængere og meningsmodstandere. Gruppen af aktivister lavede opstilling med banner og flag på den travle gågade, hvor der blev uddelt anti-zionistiske-flyveblade og talt og debatteret med et hav af mennesker. Udover ét enkelt tilfælde hvor en herre der ikke delte Modstandsbevægelsens holdninger brød ud i råb, blev budskabet og aktivisterne ellers generelt taget godt imod af folket på gaden. Hundrede af flyveblade skiftede hænder denne dag både på den travle gade men også efterfølgende i private postkasser.
Med alle nødvendige midler, og med et langtidsperspektiv, arbejde for at genvinde magten fra den globale zionistiske elite, der økonomisk og militært har besat en større del af vores verden. Vores vej, punkt 2 Hele den globale monetære infrastruktur i verden kontrolleres af et relativt mindretal af  mennesker. Disse mennesker er på ingen måde folkevalgte, men har arvet magten, og vil for enhver pris sørge for at den bliver indenfor deres egen magtsfære. Man kan helt enkelt sige, at vores verden i høj grad kontrolleres af skjulte magthavere, som vi ikke har valgt og som ikke arbejder for vores bedste. I bedste fald ser de os som en form for slaver i deres verdensordning. Blandt andet gennem kontrollen af majoriteten af verdens pengestrømme, samt skabelsen af kredit, har disse skjulte magthavere været i stand til at købe sig til enorm magt og indflydelse, samt et stort krigspotentiale. Et led i denne hensynsløse stræben efter magt og indflydelse er overtag af ejerskab, kontrol
Ideologi
Velkomst og første tale Dagen begyndte klokken 13, hvor deltagerne blev budt velkommen med kaffe og kage – heriblandt klassisk dansk wienerbrød – og fik mulighed for at hilse på hinanden, inden programmet officielt gik i gang. Klokken 13.30 blev konferencen åbnet, og den første taler, en dansk aktivist, tog ordet. Hans tale havde et stærkt ideologisk og politisk udgangspunkt med hovedpointen, at den største fjende ikke er ydre kræfter, men folket selv – gennem svaghed, apati og mangel på modstandsvilje. Han argumenterede for, at fjenden indefra er den egentlige trussel: befolkningens villighed til at acceptere samfundets opløsning uden at rejse sig imod det. Med billeder hentet fra naturens verden blev forskellen mellem styrke og svaghed understreget, og taleren kritiserede passivitet og ligegyldighed som en farlig fælde. Løsningen var klar: at opbygge et helt nyt samfund, adskilt fra det nuværende, hvor de mennesker, der vil kæmpe og tage ansvar, kan samles i et homogent og s
Der er mennesker, der mener, at kampen skal udelukke dem, der ikke er tilstrækkeligt veltrænede, intelligente eller attraktive. At disse gør mere skade end gavn, da de ville skræmme dem bort, som er mere veltrænede, intelligente og attraktive. Nogle gange siges det også, at kvinder eller ældre ikke skal have lov til at deltage, eller at vi skal satse på folk, fordi de tilhører lavindkomstgrupper uden uddannelse. Nationalsocialisme er en verdensanskuelse, som forsvarer folkets vel – hele folkets vel – selv de, som er svagere. Selv de utrænede. Selv de mindre intelligente. Selv de mindre attraktive. Kvinder såvel som mænd, gamle og unge og de fysisk arbejdende såvel som akademikere er alle en vigtig del af de, som tilsammen udgør folket. Det er rimeligt at diskutere taktik, og hvordan vi bedst og hurtigst kan opnå succes. Det er klogt at ransage sig selv og være kritisk. Endnu vigtigere er det dog at leve, som man lærer. Hvis man ønsker at opbygge et samfund for hele fo
Hvis der er noget der virkelig har været på fremmarch de seneste år, er det homolobbyen. Deres samlinger for at fejre det unaturlige i deres såkaldte pride-parader er tidligere blevet isoleret til de største byer, men har nu også spredt sig til de mellemstore og mindre byer – over hele Norden. Under disse “parader” demonstreres der ikke blot mod kernefamilien og “heteronormen”, men der holdes desuden perverse orgier i det offentlige rum og flirtes med pædofili og andre sindssyge seksuelle afvigelser. Midt i paradernes perverse “festligheder”, blandt mænd i kvindetøj, nøgne kroppe, piske og dildoer, går små børn. De er blevet slæbt med af selvhadende feministiske og ekstremistiske forældre, eller til og med af deres børnehaver og skoler. Børn går rundt med regnbueflag og udnyttes dermed som propaganda for en ny verdensorden, hvor alt er vendt på hovedet. Hvor Den Nordiske Modstandsbevægelse står i forhold til alt dette, vil jeg forsøge