Danmark drukner i masseindvandring og multikultur, og det eneste racefremmede indvandrere gør bedre end hvide danskere er at begå kriminalitet, og det er ofte et spørgsmål om liv eller død! Aktivister fra Den Nordiske Modstandsbevægelse har derfor opsat symbolske dødsruner flere steder, hvor hvide danskere er blevet myrdet af racefremmede for at sætte fokus på den unødvendige blodsudgydelse masseindvandringen forårsager – og ikke mindst for at gøre opmærksom på, at deres død ligeledes skyldes den zionistiske elite. På hver dødsrune er personens navn, alder og dødsdato angivet, ligesom der forefindes en QR-kode der henviser til en artikel, der informerer om jødernes rolle indenfor masseindvandringen. Fælles for de dræbte er, at de ikke ville have mødt denne triste skæbne, hvis ikke Danmarks grænser stod pivåbne som et resultat af jødisk lobbyistarbejde. Mads Arberg, 18 år. Viby. Den 18-årige Mads Arberg blev den 31. oktober 2021 stukket ned under et rovmord på et stis